Jak zmienić sprzedawcę energii?
Zmiana sprzedawcy energii nie musi być skomplikowana. Każdy z nas ma prawo do wyboru sprzedawcy prądu, który najlepiej odpowiada jego potrzebom. Wybierając Respect Energy, zyskujesz 100% zielonej energii, konkurencyjne ceny i pełne wsparcie na każdym etapie. Zobacz, jak łatwo to zrobić:
1. Wybierz ofertę, która odpowiada Twoim potrzebom
Na naszej stronie znajdziesz kilka prostych opcji. Wybierz tę, która najlepiej odpowiada Twojemu stylowi życia i zużyciu energii w Twoim domu. Sprawdź, co możesz zyskać.
Warto wiedzieć
W procesie możesz wgrać swoją ostatnią fakturę rozliczeniową za prąd – na jej podstawie dobierzemy automatycznie najlepszą ofertę.
2. Podaj dane ze swojej faktury
Potrzebujemy podstawowych informacji z Twojej ostatniej faktury – m.in. numer licznika PPE i dane właściciela licznika. Na ich podstawie przygotujemy dla Ciebie umowę. Dzięki temu wiemy, jak najlepiej dopasować naszą ofertę.
Warto wiedzieć
Możesz wprowadzić dane ręcznie w formularzu, wgrać plik lub zrobić zdjęcie swojej ostatniej faktury za prąd. Formularze wypełnią się automatycznie.
3. Podpisz umowę i udziel pełnomocnictwa jednym SMS-em
Wystarczy potwierdzenie SMS-em, aby podpisać zarówno umowę, jak i pełnomocnictwo, które umożliwi nam zajęcie się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu. To szybki, prosty i bezpieczny sposób.
Warto wiedzieć
Proces zatwierdzania umowy SMS-em przez Autenti jest bezpieczny i nie wiąże się z żadnymi kosztami.
4. My zajmujemy się formalnościami
Ty nie musisz robić już nic więcej! Zaraz po podpisaniu umowy i pełnomocnictwa, zgłosimy nową umowę do operatora sieci, zweryfikujemy czy zmiana jest możliwa, wypowiemy umowę u poprzedniego sprzedawcy i zadbamy o wszelkie formalności w Twoim imieniu.
Warto wiedzieć
Nie musisz stać w kolejkach, zgłaszać nowej umowy ani obawiać się dodatkowych kosztów. Wszystkim zajmiemy się my!
5. Otrzymasz potwierdzenie zmiany
Po podpisaniu przez Ciebie umowy online sprawdzimy wszystkie jej elementy i przeprowadzimy zmianę w Twoim imieniu. Proces ten standardowo trwa miesiąc. Przez cały ten czas masz stały dostęp do naszej pomocy i wsparcia, a energia będzie płynąć w Twoim domu bez przerw.
Warto wiedzieć
Po zakończeniu procesu otrzymasz e-mail z informacją o aktywacji nowej umowy. Po wejściu w życie naszej umowy, dostaniesz dostęp do naszego Biura Obsługi Klienta, gdzie znajdziesz m.in. podgląd faktur z możliwością szybkich płatności online.